.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح سالم‌سازی دریا از امروز در مازندران

معاون فرماندار شهرستان نور از آغاز طرح سالم‌سازی دریا از اول خرداد ماه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس احمد محمدی صبح امروز در جلسه ستاد طرح سالم‌سازی دریای شهرستان نور با تاکید به شهرداران شهرهای ساحلی شهرستان نور برای اجرای طرح سالم‌سازی دریا از امروز "اول خرداد" بیان داشت: حداقل یک زوج طرح برای خواهران و برادران در شهرهای نور، رویان و ایزدشهر باید برقرار باشد.

وی اظهار داشت: در شهر نور دو منطقه در ورودی و خروجی شهر نیز برای اجرای طرح مناسب است و بخش خصوصی متقاضی اجرا بوده که نیاز است شهرداری نور هماهنگی و مساعدت لازم را برای اجرا و افزایش طرح‌ها داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان نور در ادامه خواستار ساماندهی جت اسکی و قایق‌های موتوری در سواحل و کنترل و نظارت دریابانی نیروی انتظامی و مجریان طرح بر آنها شد.

محمدی تاکید کرد: با توجه به اجرای طرح و حضور مسافران در نخستین تعطیلات 14 و 15 خرداد و استفاده آنان از دریا نیروهای امدادی، انتظامی و ناجیان غریق نیز با آمادگی کامل در سواحل حضور پیدا کنند و از ورود مسافران در مناطق ممنوعه شنا جدا خودداری کنند.

رئیس هیئت نجات غریق شهرستان نور نیز از آمادگی ناجیان غریق برای حضور در سواحل و محل‌های اجرای طرح خبر داد و بیان داشت: 70 درصد از ناجیان با دریافت معرفی‌نامه در انتظار اعلام نیاز مجریان طرح هستند و در صورت تقاضا آمادگی اعزام وجود دارد. 

محمدرضا خاووشی درباره ورود جت اسکی‌ها به دریا نیز ابراز داشت: تمام جت اسکی‌ها باید دارای مجوز باشند و حق تردد عرضی در دریا را ندارند و فقط باید در طول مسیری که برای آنان با گوی در دریا مشخص شده رفت و برگشت کنند.

وی از دریابانی نیروی انتظامی خواست با جت اسکی‌های فاقد مجوز و تردد کنندگان عرضی برخورد و نسبت به توقیف آنها اقدام کند.

مرتضی مومنی شهردار رویان نیز از عدم اختصاص و تامین سرانه اعتباری برای جمعیت شناور و سرریز استان انتقاد کرد و اذعان داشت: به دلیل عدم اختصاص اعتبار از درآمدهای شهری که توسط شهروندان پرداخت می‌شود برای رفاه مسافران در جاهای مختلف از جمله طرح دریا هزینه می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.